Kdy bude má objednávka doručena?
Produkty, které jsou na e-shopu zobrazeny „skladem“, expedujeme následující pracovní den v případě, že je objednávka vytvořena do 18 hod. Většinu objednávek vytvořených po 18 hod expedujeme druhý pracovní den. Objednávky vytvořené během víkendu expedujeme v úterý.
Co když si objednám produkt, který nebude vyhovovat?
V případě, že objednáte jiný produkt, než reálně potřebujete, můžete odstoupit od kupní smlouvy ve 14denní zákonné lhůtě a zboží nám vrátit zpět. Všechny potřebné informace naleznete zde.
Jak budu informován o termínu dodání zboží?
Všechny informace o průběhu zpracování objednávky Vám budeme zasílat emailem. Od přijetí/zaplacení objednávky, přes zpracování a vyexpedování zásilky. Jakmile dopravní firma naskenuje zásilku do systému, zašle Vám trasovací číslo zásilky společně s termínem doručení.
Nepodařilo se mi zaplatit on-line kartou, co mám dělat?
Jestliže se Vám nezdařila platba kartou on-line, v emailu se souhrnem objednávky naleznete odkaz „zaplatit kartou nyní“. Postačí na tento odkaz kliknout a budete znovu přesměrováni na platební bránu Comgate. Taktéž nás můžete kontaktovat a můžeme Vám odkaz na provedení platby zaslat mailem.
Nepřišel mi potvrzovací e-mail, co mám dělat?
Pokud Vám nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, je dosti pravděpodobné, že jste zadali chybnou emailovou adresu nebo potvrzovací mail naleznete v nevyžádané poště či spamu.
Je nákup přes eshop bezpečný?
Naše společnost působí na trhu od roku 2017. V roce 2024 jsme již zpracovali 75 tis objednávek. Máme tisíce hodnocení na zbožových srovnávačích Heureka.cz či Zboží.cz (klikněte na odkaz a hodnocení se Vám na daném srovnávači zobrazí). Co se týče zabezpečení dat, ať už je to platba kartou nebo Vaše osobní údaje, využíváme nejmodernějších technologií a jakékoliv hackerské útoky odrážíme sofistikovanými systémy tak, že není možné žádného úniku dat. S daty neobchodujeme čili není možné, abychom Vaše osobní data předali či prodali firmách, které tyto informace následně zneužijí.
Je možné vyzvednout objednávku osobně?
Ano, naše výdejní místo na ulici Vratimovská 681/80, 719 00 Ostrava je otevřeno od pondělí do pátku od 8 do 16 hod. Objednávku je potřeba vytvořit na našem e-shopu, jelikož nemáme klasickou kamennou prodejnu. Objednávky jsou připraveny k vyzvednutí následující pracovní den. Vyčkejte na emailovou notifikaci „připraveno k vyzvednutí“. Na výdejní místě zatím nelze platit kartou čili objednávku můžete zaplatit online kartou na eshopu, převodem na účet nebo hotově při převzetí.
Dopravní firma mne doposud nekontaktovala, co mám dělat?
Jestliže jsme Vám zaslali emailem notifikaci o změně stavu objednávky na „odeslaná“ a dopravní firma Vás 48 hod nekontaktovala s trasovacím číslem, je důležité nás o této skutečnosti informovat, abychom zásilku vytrasovali, zjistili důvody nenaskenování do systému dopravní firmy (poškození zásilky, ztráta zásilky apod.) a následně sjednali nápravu. O poškozených či ztracených zásilkách nás samozřejmě dopravní firmy neinformují, a proto jestliže nás neinformujete o nedoručené zásilce, nemůžeme vědět, že se během dopravy se zásilkou něco odehrálo.
Je prodávané zboží originální?
Tato otázka se nám v posledních letech klade stále méně, avšak nedůvěra a zpochybňování originality zboží před objednáním bohužel stále přetrvávají. Prodáváme výhradně originální zboží z oficiální distribuce v celém našem portfoliu produktů. Jsme rostoucí e-shop, který si důkladně vybírá své dodavatele. Spolupracujeme pouze s výrobními firmami a oficiálními distributory.